Četiri sveće…

Uobičajen

Četiri sveće su polagano gorele …
Bila je tišina i mogao se čuti njihov razgovor.

Prva sveća je rekla:
„Ja sam MIR … ljudi me ne uspevaju sačuvati … nema potrebe
da gorim, mislim da ću se ugasiti.“ I odmah se ugasila.

Druga sveća rekla je:
„Ja sam VERA … nažalost mnogi ljudi imaju površnu veru i
ja ih ne zanimam … nema smisla da gorim i dalje … “
Tek što je to izgovorila, dunuo je lagani povetarac i ugasio je.

Treća sveća je žalosno progovorila:
“ Ja sam LJUBAV … nemam više snage … ljudi često
zaboravljaju na mene … I istog momenta se ugasila.

Nedugo zatim u sobu je ušlo dete …
“ Šta je to … ?“ upitalo je dete. „Trebalo je da gorite do kraja.“
I rekavši to, počelo je plakati.

Tada se oglasila četvrta sveća:
“ Ne boj se … dokle ja gorim, moći ćemo da upalimo ostale
sveće … ja sam NADA.“

Ostavite odgovor

